اپراتور، برنامه نویس و مجری اصلی سامانه پیامک متنی و صوتی در کشور
تخصصی ترین و هوشمندترین سامانه مخابراتی ایران

پرینت


بیانیه تعویض گلکسی نوت 7

 

گلکسی نوت 7 پرچمدار جدید سامسونگ با مشکلاتی مواجه شده و گزارش هایی در خصوص انفجار این محصول در حین شارژ منتشر شده است.

 با بروز مشکل، سامسونگ فراخوانی برای گلکسی نوت 7 های فروخته شده صادر کرد تا کاربران این گوشی بتوانند نسبت به تعویض باتری یا تعویض گوشی اقدام کنند.

 


قطعا برای علاقمندان به برند سامسونگ در ایران نیز این پرسش پیش آمده که اگر یکی از این گوشی ها را خریداری کرده باشند تکلیف چیست. به همین دلیل و برای آرامش خیال کاربران، سامسونگ طی بیانیه ای سیاست این کمپانی در قبال گوشی های گلکسی نوت 7 فروخته شده در ایران را اعلام کرد.

 


در این بیانیه سامسونگ به این موضوع اشاره کرده است که گرچه گلکسی نوت 7 هنوز به طور رسمی در ایران عرضه نشده است، ولی سامسونگ خدمات تعویض خود را به مشتریانی که احتمالا به هر طریقی این محصول را خریداری کرده اند ارایه می دهد. متن این بیانیه که روز گذشته در وبسایت این کمپانی قرار گرفت به شرح زیر است.

 

با توجه به تعهد سامسونگ به تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت، ما جزئی ترین گزارشهای دریافت شده از مشتریان را با جدیت پیگیری مینمائیم. در پی دریافت گزارشهایی محدود در خصوص گوشی Galaxy Note7، تحقیقات دقیقی در این زمینه انجام پذیرفته که منجر به تشخیص مشکلاتی در سلولهای باتری این گوشیها گردیده است. تا تاریخ تهیه این بیانیه (11 شهریور ماه) جمعاً تعداد 35 مورد مشکل باتری از سراسر جهان گزارش شده که در حدود 0.003 درصد از کل تعداد دستگاههای به فروش رفته میباشد. بر اساس تعهد سامسونگ به حمایت حداکثری از حقوق مصرف کنندگان ، علیرغم نرخ بسیار پائین بروز این مشکل، ارائه این محصول در سطح جهان تا حصول اطمینان کامل از سلامت تمامی گوشیها به تعویق افتاده است. گرچه عرضه Galaxy Note7 هنوز به صورت رسمی در ایران آغاز نشده است، احتمال دارد تعداد اندکی از این محصول، زودتر در دسترس گروهی از هموطنان قرار گرفته باشد. از این رو شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است به صورت داوطلبانه امکان بهره مندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار این مشتریان ارزشمند قرار دهد. بدین منظور از تمامی دارندگان گوشی مذکور تقاضا میشود که تا پایان روز 29 شهریور ماه، با مرکز تماس مشتریان سامسونگ به شماره 42132-021 تماس حاصل فرمایند تا همکاران ما راهنمائی های لازم را جهت جایگزینی و یا مرجوع کردن این گوشیها، در اختیارشان قرار دهند. جهت خرید این آخرین پرچمدار سامسونگ، منتظر اعلام زمان رسمی ارائه آن از کانالهای اطلاع رسانی شرکت و وبسایت www.samsung.com باشید.

 

 بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که یکی از جدیدترین پرچمدار سامسونگ را در دست دارید، تا 29 شهریور ماه فرصت دارید با مرکز تماس مشتریان سامسونگ تماس بگیرید.